תקן ISO 9001

השגת תקן ISO 9001 היא תהליך הדורש הרבה מאמץ ומסירות. זה כרוך ביצירת מערכת ניהול איכות אפקטיבית, הטמעת תהליכים להבטחת שביעות רצון הלקוחות ובדיקת ביצועים באופן קבוע. כדי לקבל את תקן ISO 9001 , ארגונים חייבים תחילה לזהות את התהליכים המרכזיים שלהם ולתעד אותם בצורה שתעמוד בדרישות ISO 9001  . לאחר מכן, עליהם ליישם תהליכים אלו ולוודא שהמעקב אחריהם מתבצע באופן קבוע. יתר על כן, עליהם לבחון את הביצועים שלהם באופן קבוע כדי לוודא שהם עומדים בתקנים שנקבעו בתקן ISO 9001 . עם מסירות ועבודה קשה, ארגונים יכולים להשיג את ההסמכה החשובה הזו שתעזור להם לספק מוצרים ושירותים באיכות טובה יותר ללקוחותיהם .

 


תקן ISO 9001   - האם כל חברה צריכה תקן כזה

תקן ISO 9001 הוא תקן מוכר באופן בינלאומי המסייע לארגונים להבטיח שהם מספקים מוצרים ושירותים איכותיים. תהליך קבלת התקן דורש מחברה לקיים מערך תהליכים כדי להבטיח שביעות רצון לקוחות, שיפור מתמיד וניהול סיכונים. למרות שאינו נדרש עבור כל ארגון, ISO 9001 יכול להיות מועיל במונחים של השגת יתרון תחרותי והגברת אמון הלקוחות.

חברות שמחזיקות תקן ISO 9001 מתהדרות בכך, כי זה מאפשר להם לעבוד מול מפעלים רציניים, חברות גדולות, ולהפוך לספקים משמעותיים יותר. בישראל, יש מספר חברות ענק שדורשות עזרה ממיקור חוץ. במקרה זה, אותן חברות ענק כמו תעשייה צבאית או אווירית, מחפשים אחר חברות ומפעלים אשר יכולים לספק את אותם שירותים. ללא תקן ISO 9001 הסיכוי של אותו מפעל או חברה להעניק את השירות לחברות העל, נמוך מאד. לכן, כחברה גדולה, רצוי מאד להשקיע מאמץ, זמן ונחישות בהשגת התקן, לעמוד בדרישות מכון התקנים הישראלי והבינלאומי, ולהשיג בזכות עובדה זו עבודות ופרויקטים רבים בהרבה מהממוצע.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

חדרי שינה במבצע

מוקד שירות