ציוד למאפיות - פטיסרי לעומת מאפייה

קונדיטוריות ומאפיות הם פינוק לחושים. מעוגות, עוגיות ומאפים ועד ממתקים, שוקולד ועוד, חנויות אלה מציעות מגוון של תענוגות מתוקים שיכולים להיות ערבים לכל חך. בין אם אתם מחפשים משהו מיוחד לחגיגה או סתם פינוק מפנק לעצמכם, לקונדיטורים ומאפיות בטוח יש משהו שישביע את השן המתוקה שלכם. אז מה ההבדל העיקרי בין השניים?

מהם ההבדלים העיקריים בין פטיסרי ומאפיה?

קונדיטוריות ומאפיות קיימות במשך מאות שנים, אך שני המונחים משמשים לעתים קרובות לסירוגין. למרות ששניהם מתמחים במוצרי מאפה, ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין פטיסרי למאפייה. קונדיטוריות נוטות להתמקד במאפים עדינים ומורכבים יותר, בעוד שמאפיות מציעות מגוון רחב יותר של לחמים, עוגות, פשטידות ופריטים אחרים. גם קונדיטוריות משתמשות לעתים קרובות במרכיבים איכותיים יותר מאשר במאפיות, כמו גם בטכניקות מורכבות יותר ביצירתן. נדרש ציוד למאפיות שונה לכל מקרה. בסופו של דבר, ההבדל העיקרי בין פטיסרי למאפייה הוא שהקונדיטוריות מתמחות ביצירת קינוחים עדינים בעוד שמאפיות מציעות מגוון של מוצרי מאפה שונים. אנחנו מכירים בארצנו את המאפיות כמקומות שמוכרים בהם קרואסונים גנריים, בורקסים ומאפים דומים, בעוד שפטיסרי ימכור מוצרי בוטיק שנעשים במקום בעבודת יד ובהשקעה רבה בחומרי הגלם  .

 


ציוד למאפיות שמוכרות מאפים פשוטים לא תואם את הציוד שיש בפטיסרי, וכך גם אופן הכנת המוצר. במאפיות “הרגילות”, נרכשים המוצרים במצב קפוא ובכמויות גדולות, וכל מה שעושה המקום לרוב הוא רק חימום ואפייה במקום. בגלל הריח של האפייה, התור מתחיל להיערם ואנשים פשוט קונים את המוצרים הללו. בפטיסרי, שבו אין ציוד למאפיות, מוצאים מוצרים אחרים לגמרי. פינוקים מהסוג הגבוה ביותר שיש. ובכל פטיסרי כזה, יש מגוון אחר לחלוטין. זה היופי שבדבר. השף מביא את עצמו לידי ביטוי. אז אפשר לסכם כך, שאם אתם מעוניינים להשביע את הרגע, כי סתם תפס אותכם רעב קל, כנסו למאפייה ותקנו בורקס. סוגר את הפינה. אבל אם אתם בעניין של לפנק או להתפנק, אל תתפשרו. פטיסרי.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

חדרי שינה במבצע

מוקד שירות