איך לבחור תנור למאפיה ליצירת פיצות מושלמות

אם אתם רוצים להכין פיצות מושלמות, בחירת התנור הנכון היא שלב מכריע. תנורי אפיה מגיעים בצורות ובגדלים שונים, כאשר לכל סוג יש את היתרונות הייחודיים לו. יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תנור לפיצות שלך. אלה כוללים טווח טמפרטורות, גודל ודרישות הספק, כמו גם תכונות מיוחדות כמו הגדרות הזרקת קיטור והסעה (טורבו). עם התנור המתאים לצרכים שלך, תוכל ליצור פיצות טעימות שיגרמו לכולם לחזור שוב ושוב.

מהם סוגי התנורים השונים ואיזה מהם הכי מתאים להכנת פיצות?

תנור למאפיה, בין אם לפיצות ובין אם לכל סוג אחר של אפייה, מגיע במגוון צורות וגדלים, שכל אחד מהם נועד לספק יכולות אפייה שונות. יש תנורי הסעה שתפקידם לאפשר אפייה במקביל, תוך יצירת תנאים יחסית מאוזנים בתוך התנור. יש תנורי לבנים בהם אפשר להגיע לטמפרטורה גבוהה ושטח אפייה גדול יחסית, תוך שימוש באש במקום בחום חשמלי. לכל סוג תנור למאפיה יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים שלו בכל הנוגע להכנת פיצה. כדי לעזור לכם להחליט איזה סוג הכי מתאים להכנת פיצות, בואו נסתכל על סוגי התנורים השונים הזמינים והיתרונות והחסרונות לפיצות .

 


נרחיב על הקלאסי. תנור הלבנים. בשונה מכל תנור למאפיה חשמלי, תנור הלבנים הוא סוג תנור מסורתי, מאלה שמשתמשים בהם מאז ומעולם, וגם יעיל מאוד. זהו סוג התנור שיצרני הפיצה של היום משתמשים בו לעתים קרובות מכיוון שהוא מספק חום קל ועקבי כאחד, מה שהופך אותו לאפשרות מצוינת למי שרוצה להכין סוגים רבים ושונים של פיצות בנוסף לבישול פריטי מזון אחרים בתנור. החום שנוצר על ידי לבנים יכול לעלות עד 649 מעלות צלזיוס, תלוי בגודל הלבנים וכמה עצים משמשים במהלך האפייה. היא פשוטה מאד. מכניסים את הפיצה, דואגים לכך שתהיה אפויה אחיד, ואחרי מספר דקות הפיצה בחוץ. היתרון הגדול של תנור הלבנים הוא שאפשר לאפות בו עוד סוגים רבים של מאכלים כמו דגים, ירקות ועוד.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

חדרי שינה במבצע

מוקד שירות