הדפסה על שוקולד

בואו נחשוב יחד על מתנה מקורית לקראת יום ההולדת של ילדיכם. או אולי מתנה יחודית שתעניקו לעובדים שלכם אם אתם בעלי עסק. או אולי מתנה מגניבה לאהובכם או אהובתכם לכבוד יום הנישואין שלכם.

אפשר לבחור בחוויה כלשהי כמו בילוי או טיול. אפשר לחשוב על מתנה כמו מוצר שישמש את המקבל או המקבלת. ואפשר ליצור חוויה.

מה הכוונה בליצור חוויה? הכוונה היא להעניק משהו שיאפשר למי שמקבל אותו להנות ממראהו וגם מטעמו, להתחבר לדבר.


 

רעיון טוב למתנה – שוקולד עם הדפסה

אז מי מאיתנו לא אוהב שוקולד אה? שוקולד נתפס כאחד החטיפים הכי נחשקים שיש. לכן אפשר לראות סביבנו כל כך הרבה מותגים וסוגים של שוקולדים. אנחנו כל הזמן חומדים איזה חטיף קטן. ואם אפשר, שגם ישביע קצת.

החוויה אמנם קצרה, אבל היא משאירה חותם. ולכן חברות השוקולדים שאנחנו מכירים עוד מהיותינו ילדים, משאירות לנו תמיד טעם של עוד, ואנחנו אוהבים שוב ושוב לחזור לאותו חטיף שאהבנו כילדים.

אז את החוויה הזו, שהיא כל כך מיוחדת, רוצים להפוך למשהו אישי יותר. וכדי שזה יהיה אישי יותר, אי אפשר להסתמך על חפיסת שוקולד עם מותג ידוע.

 

הדפסה על שוקולד מאפשרת ליצור לעצמכם את השוקולד עם כל ציור, תמונה או כיתוב שתעלו על דעתכם. עכשיו, תחשבו על זה רגע. איזה דבר מדהים זה להעניק למישהו שוקולד הם תמונה שלו. או הדפסה על שוקולד של סימן מוסכם שלכם, או אפילו הלוגו של החברה שלכם. זה מדהים.

אם מחברים את זה לרעיון שהשוקולד משאיר אצלנו חותם, על אף חוויית האכילה הקצרה, מבינים שהתוצר של חוויה שכזו, חטיף שמגיע עם הדפסה על שוקולד, זה אחד הדברים הכי מפנקים שיכולים להיות, שגם ישאירו אצל המקבל תחושה שקרה פה משהו מיוחד. אמנם לא יוכלו למצוא את השוקולד הזה במדפי המכולת, אך עם זאת, חוויה כזו יכולה להיזכר לעולם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

חדרי שינה במבצע

מוקד שירות